Olemme koonneet tälle sivulle arjessa vastaan tulevat yleisimmät kysymykset, jotka liittyvät palveluumme tai yhteistyöhön asiakassuhteen aikana

Kenelle palvelunne sopii?

Asiakkainamme on sekä uusia yrittäjiä että pieniä pitkään toimineita yrityksiä.

Yhteistä heille on se, että he arvostavat tiimimme laaja-alaista tukea. Iso osa tyytyväisyyttä tulee myös siitä, että asiakkaanamme voit itse päättää kuinka haluat yhteistyön toimivan. Meidän kanssamme voit toimia kuten ennenkin tai sitten voidaan yhdessä miettiä mahdollisuuksia sähköistää haluamasi osa-alueet.

Ota rohkeasti yhteyttä tiimiimme, niin kerromme mielellämme lisää!

Tutustu myös nykyisen asiakkaamme kokemuksiin palvelustamme: Riihos Oy kokemuksia

Miten pääsen asiakkaaksenne?

Yhteistyön aloitus käy nopeasti ja vaivattomasti seuraavien askeleiden kautta esimerkiksi heti jo vaikka seuraavana arkipäivänä!

  1. Jätä yhteydenottopyyntö verkkosivujemme kautta tai ole suoraan yhteydessä tiimiimme, niin tutustuaan tarkemmin ja käydään tarpeesi tarkemmin läpi. Lisäksi sovitaan käytännön toimet yhteistyön aloittamiseksi.
  2. Laaditaan kirjallinen sopimus yhteistyön pohjaksi
  3. Yhteistyö voi alkaa

Kuinka nopeasti palvelu käynnistyy?

Palvelu käynnistyy sinun tarpeidesi mukaisesti. Mikäli tarvitset apua nopealla aikataululla, niin voimme sopia aloituksen jo vaikka seuraavalle päivälle! Aloituksesta ja käytännön toimista sovitaan aloituskeskustelun yhteydessä ja tässä toimitaan aina asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.

Mikäli taas haluat aloittaa vasta myöhemmin, niin voidaan sopia yhdessä tästäkin.

Miksi minun kannattaa palkata tilitoimisto?

Tämä on kysymys, johon törmäämme usein uusien pienten yritysten keskuudessa. Voi olla, että osaatkin tehdä perusasiat itse. Entä jos kuitenkin jokin asia jää huomioitta tai vastaavasti haluaisit käyttääkin oman aikasi varsinaisen ydinliiketoiminnan pyörittämiseen?

Kirjanpitoon kannattaa ottaa kumppani, joka vapauttaa aikaasi muuhun ja huolehtii, että kaikki vaadittavat velvoitteet tulee hoidettua sinulle edullisimmalla tavalla.

Voinko tehdä itse kirjanpitoni?

Tietyissä tilanteissa voit, tutustu kuitenkin aiempaan kysymykseen ja vastaukseemme.

Miten voin toimittaa kirjanpitoon kuuluvat tositteet?

Otamme vastaan tositteet haluamallasi tavalla. Eli voit itse päättää, että haluatko käyttää sähköisiä työkaluja (esimerkiksi mobiilisovellustamme) vai kenties toimia perinteisellä tavalla ja toimittaa meille paperisena versiona kirjanpidon materiaalit.

Sovitaan sinulle sopivat toimitustavat aloituksen yhteydessä ja toki voimme sitten yhteistyön aikana myös muuttaa näitä.

Mitä palvelu maksaa?

Sovimme yhdessä kanssasi toiveidesi mukaisen toimintamallin ja sen mukaisesti teemme tarjouksen palvelustamme. Kaiken pohjalla on kuitenkin kuukausipalvelumme, joka on normaalihinnaltaan 59,90 € / kk ja tarpeidesi mukaisesti voimme auttaa paljon muussakin.Hinnoittelun osalta voit myös itse päättää joustavan tai kiinteän hinnoittelun väliltä.

Ota siis rohkeasti yhteyttä tiimiimme, niin käydään tarpeesi läpi ja teemme sinulle tarjouksen.

Missä kaikissa asioissa voitte auttaa?

Päivittäisen kirjanpitotyön lisäksi autamme esimerkiksi seuraavissa asioissa:

  • Verot ja verotuksen suunnittelu
  • Taloudelliset raportit esimerkiksi rahoituksen hakemista varten
  • Yritysmuodon vaihdokset
  • Yhteistyö viranomaisten kanssa
  • Pankkiasiat
  • Palkanlaskenta

Voit siis turvautua tiimiimme kaikissa vastaan tulevissa asioissa ja katsotaan yhdessä, miten asian suhteen kannattaisi edetä.

Onko minun pakko käyttää sähköisiä sovelluksia?

Ei missään tapauksessa!

Toimimme arjessa juuri haluamallasi tavalla.

Mille toimialoille olette erikoistuneet?

Asiakkaanamme on yrityksiä hyvin erilaisilta toimialoilta eli ota rohkeasti yhteyttä tiimiimme ja tai jätä yhteydenottopyyntö, niin kuulet tarkemmin, miten voimme auttaa sinua!

Saammeko kertoa lisää?

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.