Riihos Oy – Tilitoimisto Jyväskylässä
Riihos Oy on paikallinen tilitoimisto Jyväskylässä. Autamme arjessamme niin uusia vasta perustettuja yrityksiä osakeyhtiöistä toiminimiin kuin myös jo pidempään toimineita eri alan pieniä yrityksiä.
Vahvuutenamme on tuntemus alkavan ja pienen yrityksen tarpeista, asiantunteva tiimi tukenasi vuoden jokaisena arkipäivänä ja edullinen hinta.
Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää!
Miksi kannattaa valita paikallinen tilitoimisto?
Yhteistyö toimii nykyään helposti täysin sähköisesti ja tästä syystä meillä onkin asiakkaita ympäri Suomea. Mikäli kuitenkin haluat, että näemme toisinaan myös kasvokkain, on silloin paikallinen kumppani paras vaihtoehto.
Paikallinen kumppani pystyy myös tarjoamaan paikallisen yhteistyöverkoston ja tarvittaessa auttaa löytämään paikalliset kumppanit eri liiketoiminnan osa-alueille.
Miten yhteistyö Riihoksella toimii?
Me haluamme pitää yhteistyön tiiviinä ja tästä syystä yhteistyöhön kuuluu tiivistä yhteydenpitoa ja säännöllistä vuorovaikutusta niin arkisten asioiden kuin yhteistyön kehittämisen osaltakin.
Mikäli olet uusi yrittäjä, niin autamme sinua kaikissa yrityksen perustamiseen liittyvissä ja muissa haasteissa, joita yrityksen alkutaipaleella voi tulla vastaan. Jos taas olet kokenut yrittäjä, niin pystymme auttamaan esimerkiksi palkanlaskennan, verotuksen tai vaikkapa kansainvälisten kysymysten kanssa. Meillä on myös paljon asiakkaita, jotka tekevät osin tai kokonaan yritystoimintaa ulkomailla, joten tämäkin on meille tuttua.
Miten pääsen asiakkaaksenne?
Yhteistyön aloittaminen on nopeaa ja vaivatonta. Ennen aloitusta haluamme kuulla tarkemmin yrityksesi arjesta sekä kuulla näkemyksiäsi myös tulevaisuudesta. Yhteistyö käynnistyy keskusteluiden pohjalta halutessasi kuitenkin vaikka jo huomenna!
Näiden keskusteluiden pohjalta sovimme yhdessä käytännön aloitustoimet ja käynnistämme yhteistyön.
Jätä yhteystietosi täällä, niin olemme sinuun pikaisesti yhteydessä.
Palvelumme sisältö
Palvelumme kokonaisuus riippuu täysin toiveistasi ja yrityksesi tilanteesta. Yhteisen keskustelumme jälkeen sovimme yhdessä kanssasi mitä ja miten aloitamme yhteistyön. Yhteistyön käynnistyttyä tehdään sitten tarvittavia muutoksia ja esimerkiksi mahdollisia palveluiden laajennuksia muuttuvien tarpeidesi mukaan.
Huolehdimme puolestasi niin kuukausittaisista kirjanpidon tehtävistä, viranomaisilmoituksista kuin vaikkapa palkanlaskennasta.
Lisäksi olemme tukenasi kaikissa arjen kysymyksissä tarpeesi mukaan.
Kaiken pohjalla on pienille yrityksille suunnattu kuukausipakettimme 49,90 € / kk.
Lue lisää täältä.